
Щодня до Києва в'їжджає та виїжджає до мільйона автомобілів. Третя частина з них – транзитний та вантажний транспорт, який рухається через столицю до різних куточків України. Існуюча кільцева виглядає як міська вулиця, що має великий потік автомобілів. Машини створюють нескінченні пробки та шум у спальних масивах.
Кільцеву дорогу почали будувати ще у 60-х роках, але досі проект не закінчили.
"Укравтодор" презентував план нової об'їзної дороги навколо Києва. Проект здійснюється у рамках президентської програми «Велике будівництво». Будівництво передбачається у формі півкільця протяжністю 150 км.
Об'їзна дорога проходитиме через 8 районів, які з'єднують такі траси:
- М-07 Київ-Ковель
- М-06 Київ-Чоп
- М-05 Київ-Одеса
- Н-01 Київ– Знам'янка
- Н-08 Бориспіль– Маріуполь
- М-03 Київ-Харків
- М-01 Київ-Чернігів
Окружна дорога об'єднає між собою міста та села Київської області: Бузову, Бориспіль, Українку, Глеваху, Буча, Ворзель та Бровари.
Цей проект розвантажить центр міста від багатьох автомобілів. Автомобілісти часто використовують Київ як транспортний вузол між областями України.
Більше того, водіям не потрібно їхати з правого берега на лівий через центр міста, оскільки зведуть міст через Дніпро, протяжністю 25 км. Час поїздки скоротився до 60 хвилин.
«Укравтодор» оголосив тендер на будівництво першої ділянки, яка з'єднає дороги Київ-Чоп та Київ-Одеса, таких ділянок буде 6. Вартість всього проекту Київської об'їзної дороги становить 85 млрд грн. Проект цікавий міжнародним партнерам та приватним інвесторам.
Київська об'їзна дорога сприятиме розвитку інфраструктури в населених пунктах: точки продажу, заправки, нові готелі, ресторани – все це допоможе підняти економіку.
Завершення робіт планується за 5-6 років із урахуванням стабільного фінансування, і навіть підписання необхідних документів.
- 234 перегляди