Про нас

Агентство нерухомості «Маяк» - зареєстрована торгова марка, що стабільно працює на території України компанія, найголовнішим принципом якої, є робота на результат.

Якщо слова підтверджуються справою, тоді народжується довіра. І наша мета, як професіоналів, побудувати і зберегти довгострокові відносини з нашими клієнтами. Не буває двох однакових завдань. Кожен клієнт унікальний і він має право розраховувати, що фахівець вислухає і почує саме його. Ми впевнені, що люди - це золотий капітал будь-якої стабільної компанії, вони завжди будуть працювати разом, якщо бачать в цьому переваги. Ми підтримуємо прозорі взаємини, які будуються на повазі. Будь-які питання вирішуються, якщо ними грамотно займатися. Кожній людині важливо показати: ось Ваше завдання, це шляхи її вирішення і те, що ми робимо для її реалізації. Ми поводимося чесно з нашими клієнтами, тому завжди проводимо об'єктивний аналіз кожного конкретного випадку. Надана інформація повинна бути достовірною і актуальною, а послуга якісної і своєчасної - це головне, чого можна вимагати від компанії в досить жорстких умовах сьогоднішнього ринку. Для цього ми використовуємо всі сучасні маркетингові технології в сфері нерухомості, постійно навчаємо і контролюємо наших співробітників .Ми ростемо і розвиваємося разом. Кожен співробітник має свій внутрішній потенціал, і потрібно допомогти розкрити і реалізувати його. В нашій команді працюють не тільки професіонали, з багаторічним досвідом роботи на ринку нерухомості України, а й кваліфіковані юристи, які гарантують чистоту кожної проведеної нами угоди.

Тому, в нашій особі Ви купуєте особистого і професійного помічника, основне завдання якого - запропонувати зручну схему роботи і вирішити конкретно поставлене завдання. Ми щиро сподіваємося, що результатом нашої співпраці буде реалізація Вашої мрії.

Відкриті вакансії

Менеджер з оренди нерухомості

Вимоги до претендентів:

обовязкові:

• вік 20 - 47 років;

• охайний зовнішній вигляд, порядність і комунікабельність;

• знання ПК на рівні впевненого користувача;

• грамотна усна і письмова мова.

бажані:

• вища освіта;

• вміння працювати в команді;

• орієнтованість на результат і зацікавленість в високих доходах;

• активна і позитивна життєва позиція.

Обов'язки:

• моніторинг об'єктів нерухомості;

• пошук і залучення до співпраці потенційних клієнтів;

• презентація послуг компанії;

• робота з існуючою базою покупців і власників об'єктів нерухомості, регулярне її оновлення;

• консультація клієнтів, підбір і показ об'єктів нерухомості;

• грамотне супровід клієнта на всіх етапах угоди.

Умови роботи:

• оклад +% від угод;

• офіс в центрі міста м. Театральна;

• комфортні умови роботи: окремі робочі місця, доступ до інтернету;

• інформаційна, рекламна та юридична підтримка;

• навчання та супровід на всіх етапах роботи 3 - 6 місяців;

• індивідуальний підхід до кожного співробітника за умовами оплати.

Прочитавши опис даної вакансії - позвоніте нам! Це кращий показник Вашої зацікавленості. Ми розглянемо Вашу кандидатуру в першу чергу.

Подать заявку

Заявка на вакансию